Korduma kippuvad küsimused

Viimati uuendatud 07. märts 2022

Jah, kõik tooted, mida näete, on kohe meie Tallinna laos olemas. Saadaval olev kogus on märgitud toote kirjelduses.

Meie epood on avatud alates 2018. aastast. Ladu asub Tallinnas.

Minimaalset summat tellimustele ei ole

Kohaletoimetamine Omniva ja Itella SmartPost 2,90 eurot.

Järgmisel päeval. Tööpäeviti enne kella 16:00 tehtud tellimused saadetakse välja samal päeval ja teie tellimus jõuab tavaliselt kohale järgmisel tööpäeval. Iga toote juures näete reaalajas tarne eeldatavat kuupäeva.

Kahjuks ei teosta me hetkel laost kaupade väljaandmist. Kõik tellimused saadame Omniva või Itella SmartPostiga.

Jah. Kõik tellimused on pakendatud läbipaistmatusse pakendisse ja sisu ei ole võimalik tuvastada. Pakendil ei ole logosid ega kirjeid, vaid ainult kleebis, millel on nimi, telefoninumber ja postiautomaadi aadress, kust saadetise kätte saab. Tellimisel võite anda mis tahes nime, mis teile meeldib.

Kui teie tellimus on üle antud kullerfirmale, teavitatakse teid e-posti teel.

Jah. Tellimused alates 29 eurost saadetakse tasuta. Samuti saadetakse kaubad, mis on märgitud kui "tasuta saatmine", ilma saatmiskuludeta.

Te saate oma tellimuse eest kiiresti, turvaliselt ja mugavalt tasuda, kasutades järgmiste pankade linke: Swedbank, SEB, LHV, Coop.

Jah, see on täiesti ohutu. Teave edastatakse turvaliselt, kasutades SSL-krüpteerimist.

Jah, muidugi saate. Tellimuse esitamisel valige makse "arve alusel". Kui teie tellimus on saadetud, saate kohe tellimuse kinnituse e-kirja koos meie pangaandmetega ja saate maksta oma tellimuse eest tavalise pangaülekandega mis tahes pangast.

Kahjuks juhtuvad sellised asjad mõnikord panga poolel. Aga ärge muretsege. Võite hiljem poodi tagasi minna (ostukorv salvestab sel juhul valitud tooted mõneks ajaks) ja proovida tellimust uuesti saata. Kui ka pärast seda ei saa te ikka veel pangalingi kaudu maksta, siis palun oodake veidi aega ja me saadame teile arve e-postiga ja te saate maksta oma tellimuse eest tavalise pangaülekandega.

Jah. Ärge muretsege. Saame kindlasti teie tellimuse kätte, kontrollime makset ja saadame tellimuse.

Jah, saate. Koostöös ESTOga pakume järelmaksu või osamakset. Lisateavet leiate ESTO veebislehelt või meie blogist.

Jah. Püsiklientidele (registreeritud klientidele) kehtib allahindlus -5% kõigist tavahinnaga toodetest.

Kondoomide säilivustähtaeg on märgitud tootelehe kirjelduses ja tootekategoorias "Lisa ostukorvi" nuppude peal.

Jah. Kuid ainult juhul, kui kaup ei ole avatud, seda ei ole kasutatud, see on originaalpakendis ja pakend on kahjustamata. Me ei võta tagasi:
• kui riideid on kasutatud või kui originaalsildid ja -kleebised puuduvad
• avatud pakendis sekslelusid
• tüki kaupa müüdavaid kondoome

Jah, meil on virtuaalne kliendikaart. Saate registreeruda siin püsikliendiks ja kasutada mitmeid püsikliendisoodustusi:
• allahindlus kõigilt tavahinnaga toodetelt -5%
• esimene tellimus tasuta (esimese tellimuse postikulud 0 €)
• võimalus teha kordusoste ühe klõpsuga.

Kirjutage meile või saatke meile sõnum tagasiside vormi kaudu.

Kirjutage meile või saatke sõnum meie tagasiside vormi kaudu. Kõik lähetatud pakid on registreeritud ja neil on oma unikaalne jälgimiskood. Võtame ise ühendust kullerfirmaga.